کجا دنبالت بگردم؟


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

هر جا هستی بدون حالو روز خوشی ندارم

همه ی هستیمو می دم یه لحظه بشینی کنارم

همه ی دنیارو گشتم ندیدم از تو نشونی

شدم بازیچه ی مردم کاش خودت رو برسونی ...

کجا دنبالت بگردم کاش بدونی پر دردم

نمی کشم نمی تونم رسیده لحظه ی مرگم

به تو عادت کرده بودم که منو گذاشتی رفتی

کاشکی بودی و می دیدی می گذرن روزا به سختی ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت11:11---30 اسفند 1391
´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸

شکوفه
ساعت20:25---29 اسفند 1391
salam bah bah ajab ahangi hameye ahngaei ke mizarid ghashange kheyli ba ehsasid vaghean.man hamishe miam sar mizanam beheton kheyli vebetono dos daram .rasti sale no mobarak.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
دو شنبه 28 اسفند 1391| 12:26 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§